وبلاگ

cover-9

شما هم موافق هستید که در دنیایی که روش های ارتباطی در حال رشد و تکمیل شدن است. ارتباطات ما هم باید گسترده و به روزتر باشد؟ در این مطلب چهار جمله ی مهم و کاربردی را بررسی می کنیم که یک مشاور املاک حرفه ای نباید از آنها استفاده کند.

نگویید:در ساعت کاری پاسخگوی شما هستم 

فراموش نکنید یک مشاور املاک خوب فروشنده ملک نیست ! بلکه فردی است که به مشتری کمک می کند تا خانه ی مورد علاقه خود را پیدا کند و راهنمای خوبی برای مشتری از لحظه ی انتخاب تا معامله باشد. همه ی مشتریان از مشاور خود توقع همراهی دارند پس باید در هر لحظه و هر زمان پاسخگوی آنها باشید.درک می کنیم که همیشه و در هر ساعتی امکان پاسخگویی نیست و ممکن است زمان استراحت و یا تعطیلی شما باشد.اما این نکته را در نظر بگیرید که مشتری شما چه زمانی وقت آزاد برای صحبت کردن با شما را دارد و چه زمانی قادر است با خیال راحت و ذهنی آزاد به حرف های شما گوش دهد. در این صورت است که مشتری به شما اعتماد می کند و تبدیل به مشتری وفادار شما می شود. برای مشتریان خود راه های ارتباطی مختلفی را ایجاد کنید . این روش هم به شما کمک می کند که زمان خود را مدیریت کنید و هم مشتری راحت تر با شما ارتباط بر قرار می کند. برای مثال همه ی مشتریان دوست ندارند در هر لحظه با شما صحبت کنند و یا تلفتی به شما پاسخگو باشند. بهتر است کارت ویزیتی طراحی کنید و در آن شماره تماس ، ایمیل ، و شبکه های اجتماعی که در دسترس دارید ذکر کنید. تا امکان بر قراری ارتباط با مشتری از هر کانالی را داشته باشید.

نگویید: بازدید عمومی انجام نمی‌دهم 

فرض کنید قصد خرید کوچک ترین لوازم الکتریکی را دارید مثلا تلفن همراه. برای پیدا کردن بهترین برند با قیمت مناسب و پیدا کردن اطلاعات کامل راجب آن بارها در سایت ها جست و جو می کنید به مراکز تجاری می روید و حضوری از فروشنده ها سوال می کنید. حالا ببینید برای خرید خانه و سرمایه گذاری که برای آنها سال ها تلاش کرده اید چقدر نیاز به بازدید حضوری دارید.در نظر بگیرید فردی را که قصد دارد سرمایه ای که برای آن سال ها تلاش کرده ، را صرف خرید خانه کند. این فرد باید بازدید های مختلفی داشته باشد و همه ی جوانب را به طور کامل بررسی کند. پس خودتان را به عنوان مشاور از بازدید کردن و راهنمایی حضوری برای خریداران دریغ نکنید.اگر لازم بود حتی چندین بار هم برای بازدید همراه مشتری بروید. به عنوان یک مشاور املاک حرفه ای ، از تمام فایل های خود باید عکس داشته باشید. عکس هایی با کیفیت بالا و در تمام زاویه ها. اول عکس های ملک را به مشتری نشان دهید و در صورت تایید دادن و نزدیک بودن به سلیقه مشتری همراه آنها به بازدید بروید.

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ملک ها را مقایسه کنید

مقایسه (0)